Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Η Ποίηση έγινε για να διορθώνει τα λάθη του Θεού· ή εάν όχι, τότε, για να δείχνει πόσο λανθασμένα εμείς συλλάβαμε την δωρεά του.

Οδυσσέας Ελύτης

 
Σκοπός της ζωής μας είναι η αγάπη, το πολύτιμο αυτό συναίσθημα που δίνει μεγαλύτερη αξία σε κάθε στιγμή, σε κάθε πράξη και σκέψη. Η αγάπη προς τους οικείους μας, η αφοσίωση στους ξεχωριστούς εκείνους ανθρώπους που η ύπαρξή τους πλουτίζει τη ζωή μας, μπορεί να μας προσφέρει όχι μόνο ισχυρότερη ευδαιμονία από κάθε υλικό απόκτημα, αλλά και μια βαθύτερη και ουσιαστικότερη θέαση της ίδιας της ζωής.
 
Ανδρέας Εμπειρίκος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ΄

Στόχοι μάθησης και διδασκαλίας στα Μαθηματικά:

Κυρίαρχη στόχευση για τη μάθηση και τη διδασκαλία στα Μαθηματικά, σύμφωνα με τα Προγράμματα Σπουδών, είναι ο μαθηματικός γραμματισμός, ο οποίος δεν περιορίζεται στη γνώση από την πλευρά του μαθητή και της μαθήτριας μαθηματικών όρων, διαδικασιών και μεθόδων, αλλά επεκτείνεται και στην ικανότητα του μαθητή και της μαθήτριας να εφαρμόζει την ίδια μαθηματική γνώση σε προβλήματα της καθημερινής ζωής. Χρησιμοποιώντας ως εργαλείο τα Μαθηματικά, ο μαθητής/-ήτρια αναλύει, ερμηνεύει και παρεμβαίνει στο κοινωνικό του περιβάλλον.
Η στόχευση αυτή υπακούει στις παρακάτω τρεις αρχές:
•    Μετάβαση από τα «μαθηματικά-έτοιμο προϊόν» στη «μαθηματικοποίηση» και στις διαδικασίες που τη συγκροτούν: «διερεύνηση», «συλλογισμός» και «επικοινωνία».
•    Αποδοχή της μάθησης μέσω ανακάλυψης ως βασικής διδακτικής αρχής.
•    Ανάδειξη της συμπληρωματικότητας της «καθαρής» και της «εφαρμοσμένης» άποψης των Μαθηματικών.
Η ανάδειξη των βασικών χαρακτηριστικών της μαθηματικής γνώσης, δηλαδή της γενίκευσης, της βεβαιότητας, της ακρίβειας και της συντομίας αποτελεί κεντρική επιδίωξη της διδασκαλίας.

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?